Vi leverer Huaweis bedriftsprodukter og tjenester til markedet og er registrert og sertifisert Huawei kanalpartner. Gjennom et økosystem av IKT-selskaper leverer vi slutt-til-ende IKT-løsninger.
Engineering
Erstatt og Reparer
Drift og Support
Engineering
-
Design
-
Installasjon
-
Kommisjon – Konfigurasjon

Erstatt og Reparer
Hubridge’s feilrettingstjenester er enkel:
- Vi utfører fjernovervåking og diagnose av din infrastruktur.
- Vi erstatter defekt utstyr og sikrer at nytt utstyr fungerer som forventet.
Drift og Support
Føstelinje support – Norsk
Hubridge mottar telefon, epost eller annen melding og foretar feilretting og reparasjon i henhold til service avtale.
Førstelinje support – Engelsk
Huawei support senter (TAC) mottar telefon, epost eller annen melding fra kunden. TAC foretar feilsøk og fjern retting i henhold til service avtale. Status med reparasjonsbeskrivelse og utstyr sendes tilbake til Hubridge som foretar oppfølging tilbake til kunden.
Andre og tredjelinje support – Engelsk
Våre utviklingsingeniører får melding fra førstelinjesupport og foretar fjern diagnose og retting. Status med reparasjonsbeskrivelse sendes tilbake til Hubridge som foretar oppfølging tilbake til kunden.
